تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

تکرار حمایت‌های آمریکای از جنایات رژیم اسرائیل | بلینکن مدعی شد: ما با محور شرارت به رهبری ایران مواجهیم!

وزیر خارجه آمریکا با حمایت از تجاوزات اسرائیل گفت: حزب‌الله تهدیدی مستمر برای اسرائیل است. وی همچنین گفت: ما با محور شرارت به رهبری ایران روبه‌رو هستیم که به دنبال گشودن جبهه‌های جدید است.

تکرار حمایت‌های آمریکای از جنایات رژیم اسرائیل | بلینکن مدعی شد: ما با محور شرارت به رهبری ایران مواجهیم!

رویداد۲۴| آنتونی بلینکن، وزیرخارجه آمریکا در اظهاراتی ادعا کرد: ما در حال تقویت تلاش‌ها برای جلوگیری از گسترش درگیری در خاورمیانه هستیم و برای یافتن راه حل دیپلماتیک در لبنان تلاش می‌کنیم.

شبکه «الجزیره»‌به نقل از وی گزارش داد: فقط مردم لبنان درمورد سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند و رئیس جمهور خود را انتخاب می‌کنند.

وزیر خارجه آمریکا با حمایت از تجاوزات اسرائیل در بخش‌های مختلفی از غرب آسیا، ادعا کرد: حزب‌الله تهدیدی مستمر برای اسرائیل است. اسرائیل حق دارد در برابر حملات حزب‌الله از خود دفاع کند.

طبق این گزارش، بلینکن در ادامه ادعا‌های خود افزود: ما با محور شرارت به رهبری ایران روبه‌رو هستیم که به دنبال گشودن جبهه‌های جدید است و سعی می‌کنیم از آن‌ها دوری کنیم.

وی گفت: ایجاد محیطی که به غیرنظامیان اجازه می‌دهد به خانه‌های خود بازگردند به نفع همه ما است. تضمین حفاظت از غیرنظامیان در درگیری‌های خاورمیانه برای اسرائیل بسیار مهم است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما